Evian Roller Babies international version

Evian Roller Babies international version

- in Funny Video
151
20

uit

20 Comments

  1. It gets better and better with new Spiderman Baby! Hahaha 

  2. 0:43 lol

  3. so fake

  4. Y'a un petit qui ressemble à Justin bieber

  5. oh…fake babies

  6. OMG they should make the song ( justin bieber ) baby thumbs up if u agree 😀 !!

  7. Oh dang!!!! I cant even do half the things they did. Lol. Babies are better then me. Haha.
    Babies are soooo awesome and cute though

  8. this is sooo adoreable!!

  9. thems some talented babies
    

  10. χαχαχα!!!! αψογο!

  11. lol :D

  12. FUNNY STUFF DUDE!!!

  13. lol!!
    

  14. Looks like chuck Norris had one too many kids..

  15. They are cute!

  16. Totally normal

  17. they some cute fake babies…..i wish babies could do all that for real…..it would be live….3 live

  18. @DaSatti thanks..we didnt know

  19. الدعوة الأسلامية

    professional editors? cool!

Comments are closed.

You may also like

Funny Minions Mini Movies 2016 – Minions Banana Home Prank